vrijdag 25 mei 2012

Bikini's

De zomer is aangebroken! De stranden zijn helemaal vol!
Wanneer je een dag naar het strand gaat of in het park gaat zonnen, wil je er natuurlijk nog steeds mooi en fashionable uitzien. Er zijn genoeg leuke bikini's te vinden, met een hele scherpe prijs. Je kunt natuurlijk altijd zelf mixen en matchen met verschillende broekjes en topjes en daarom heb ik ook een aantal losse ertussen gezet. Je kunt het eventueel combineren met iets wat je al hebt of met een andere kleur bikini. Hieronder vind je paar voorbeelden ervan:

Το καλοκαίρι έφτασε! Οι παραλίες είναι τελείως γεμάτες! Στις παραλία φυσικά  θέλετε μια όμορφη και μοντέρνα εμφάνιση. Υπάρχουν πολλά ωραία μάγιο να βρητε, με πόλη xαμηλη τιμή. Τα μαγιό μπορείτε να τα αναμείξετε και με αλλα μαγιό, έτσι έβαλα και μερικά μόνα. Μπορείτε να τα συνδυασετε με κάτι που ήδη έχετε ή με διαφορετικό χρώμα μπικίνι. Παρακάτω θα βρείτε παραδείγματα:


H&M (die heb ik ook)

H&M
H&M

Victorias Secret

H&M



Victorias Secret

12 opmerkingen:

  1. Ah pff de perfecte bikini vinden,
    mission impossible haha (:
    Ik ben nog steeds op zoek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben nog steeds op zoek haha steeds als ik er een vind zie er tog weer iets aan wat ik niet leuk vin :P

    Groetjes
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die blauwe bikini vind ik erg leuk!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke bikini's
    ps: doe jij al mee aan mijn win-actie van elf?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke bikini's , ik wil ze allemaal!
    Ik volg je nu ook ;)
    Liefs Saloua
    xx.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankjullie wel voor de reacties!
    #laura nee ik doe niet aan mee!

    Liefs elisa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb nog niet de goede bikini gevonden, maar die bovenste vind ik wel heel pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. de bovenste vind ik erg leuk!
    X'
    ik volg je trouwens :)

    BeantwoordenVerwijderen